2016/02/15

ABC moich uczuć

Książki potrafią często wzbudzić najwięcej uczuć. Dzięki nim odkrywamy nowy świat, którego doświadczamy w zupełnie odmienny sposób. Wchodzimy w nieznane, poznajemy nowe życie, spoglądamy na wszystko zupełnie inaczej. Kolejny rozdział, kolejna historia pełna nieoczekiwanych przygód i zwrotów akcji. Jesteśmy w innym świecie, świecie, który sami kreujemy wedle własnych upodobań. Otrzymujemy życie, które pozwala nam doświadczać innego świata, sennej rzeczywistości utkanej ze słów. Ostatnia strona sprowadza nas spowrotem na ziemię. Łapczywie chłoniemy powietrze, spragnieni dalszych historii spoglądamy przed siebie i dostrzegamy wówczas, że prawdziwe życie nadal trwa. Niczym książka, której to my stajemy się autorem.

Walentynkowe szaleństwo minęło. Wielu może odetchnąć zatem z ulgą, a inni niezależnie od dnia nadal mogą poddawać się najsilniejszemu z uczuć. Ostatnio spotkałam się z książką, którą pokocha niejeden już nawet zakochany, ale też bezsprzecznie i każdy singiel może w końcu odnajdzie swoją miłość, co prawda najpierw na papierze, ale od słów do czynów niedaleka będzie w tym przypadku droga.
"ABC moich uczuć" ckliwy tytuł, który mówi już chyba wszystko. Pełen miłosnych historii i namiętnych rad niezbędnik? Nie do końca! Niezależnie od tego jak wygląda Twoje życie - czy jesteś szczęśliwym singlem, czy też osobą skorą do popadania w miłosne rozterki "ABC moich uczuć" to nowa pozycja na rynku wydawnictwa Kaktus, na którą każdy powinien zwrócić większą uwagę. Kreatywne książki od pewnego czasu cieszą się niezwykłą popularnością. Nie wszyscy są ich miłośnikami, lecz "ABC moich uczuć" zostało stworzone w idealnym stylu - pełna uroku książka, na której możesz przelać swoje najskrytsze myśli i odczucia. Obfitująca w optymizm, stworzona z humorem potrafi pomóc w poznawaniu samych siebie i wyładowaniu wszystkich emocji.

Jeśli już o książkach mowa to koniecznie muszę zaprezentować Wam również parę tytułów godnych polecenia. Kocham książki, a czytanie należy do tych czynności, które pozwalają mi zapomnieć o wszystkim co dzieje się wokół. Obecnie rozpoczynam w ferie, zatem książkowe wieczory znów wejdą w mój codzienny plan.
RECENZJE W PIGUŁCE
"After" to seria, która skradła moje serce. Cudowna, pełna namiętności i uroku, intrygująca, czarująca w każdym calu.  
"Hopeless" kolejna propozycja książkowa skrywająca niepowtarzalne piękno, oddziałująca na emocje.
"7 razy dziś" to książka skłaniająca do refleksji, pozwalająca na własne interpretacje, wywołująca u każdego z nas inne odczucia.
"Dom nocy" seria, którą odkryłam kilka lat temu, pełna tajemnic, nieoczekiwanych zwrotów akcji, zaskakująca i trzymająca w napięciu do ostatnich słów.
"Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" propozycja książkowa odbiegająca od wszystkich innych. Obfitująca w piękne cytaty, cudowne słowa motywacji. Inspirująca każdego dnia.
"Dzień, w którym umarłam" nietuzinkowa fabuła, w której zakochałam się już od pierwszych stron, niezwykła, wciągająca i urokliwa.
Jakie książki ostatnio mieliście okazje czytać? W komentarzach koniecznie zostawcie tytuły ulubionych książek :)

78 komentarzy:

  1. Hopeless - cudna, bardzo miło mi się ją czytało! :-) i polecam każdemu,buzka
    Klikniesz u mnie w poście?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! :)
    Poklikasz w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz - wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście.

    >>>>>>SYDNEYSLEEK.COM<<<<<<<

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper wpis Kochana ♥♥♥
    ABC moich uczuć już wpadło w moje ręce, mega pozytywna książka :D
    co do reszty tytułów to większość znam, chociażby ze słyszenia i ogólnego zarysu fabuły, ale czasu na czytanie mi brakuje, więc za bardzo nie mg się skusić :/ wydaje mi się jednak, że wszystkie pozycje jak najbardziej trafiają w mój gust :)
    robisz świetne zdjęcia! ♥
    udanych ferii :** ach, też bym jeszcze chciała choć kilka dni laby :/
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musze sie zabrac z powrotem do czytania, bo ostatnio nie wypozyczam zadnych ksiazek :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super książki! Jednak bardziej od tej podoba mi się "ABC Mojego stylu" :)
    Jak nawiązałaś współpracę z tym wydawnictwem? Na jaki email pisałaś ?


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz!
      Wydawnictwo już jakiś czas temu samo do mnie napisało z propozycją współpracy :)
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  6. Jak widać lubisz czytać książki! :) Zaciekawiła mnie książka ABC moich uczuć i AFTER :)
    Ja jak na razie nie mam zbytnio czasu. Aktualnie biorę się za czytanie lektury ;)
    Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie książki :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/02/stylizacja-z-shein-torebka-z-fredzlami.html
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam tą książkę :) Jest ciekawa.
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mnie zachęciłaś do tych książek. W planach mam przeczytać "Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku". Polecam ci książkę pt."Samotność na pełnym morzu" - jest bardzo wzruszająca i pouczająca.

    Zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Książkę Demi uwielbiam, a Hopeless, After i 7 Razy dziś mam zamiar przeczytać!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. ABC moich uczuć wydaję się bardzo ciekawe, ale z chęcią na początku przeczytałabym After. Już jakiś czas poluję na tą ksiązkę :).
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio miałam możliwość przeczytać lekturę szkolną :) Niektóre książki planuję przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę ksiażkę ,,Bądz swoją siłą przez 365 dni roku" jest świetna
    Mój blog :* -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio właśnie kończyłam czytać Aftera i też bardzo mi się podobał,a za niedługo dodam recenzję na blogu,a teraz skończyłam drugi tom trylogii Dotyk Julii i jestem bardzo oczarowana ,bo książka bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dokańczam "Girl Online", która jest cudowna! Zaczęłam czytać "Fangirl", ale na razie nie przypada mi do gustu i obowiązkowo lektura ;)
    Już doszły mnie słuchy, że powstała owa książka, ale nie jestem pewna do tego czy ją kupić :/

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam "Dzień w którym umarłam". Świetna książka.
    Super post :)
    mój blog: klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezle. Lubie takie babskie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam te ABC moich uczuć <3
    Świetna jest :D


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawiły mnie te wszystkie książki. W domu mam jeszcze do przeczytania 3... jakoś nie potrafię się za nie zabrać...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham te ABC !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy polecają 7 razy dziś...
    Muszę w końcu chyba to przeczytać:)

    Mój blog - whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Hopeless, a dzięki Tobie w końcu skuszę się na 7 razy dziś:)
    super notka, choć ABC Moich uczuć to trochę nie mój styl :-)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie napisałaś o książkach! Ja również kocham czytać i sprawia mi to ogromną przyjemność!
    Ja jednak wolę książky które można czytać a nie pawić się nimi haha ale to już sprawa każdego z osobna :)
    MAYUM *click*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna ta książka "ABC moich uczuć" :). Ja czytam ostatnio książki Nicholasa Sparksa bo uwielbiam je i polecam! Wyciskają łzy..
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ostatnią książkę, jaką pochłonęłam była my dzieci z dworca Zoo. Historia powiadająca o świecie uzależnień, który z pozoru jest tak daleko, jednak naprawdę toczy się sód nas.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik
    konkurs foto

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam After
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. też mam :) ślicznie u Ciebie kochana:)
    Mam pytanie: Jesteś ambasadorką ddob?
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz! :)
      Tak, należę do team'u DDoB :)
      Pozdrawiam! ♥

      Usuń
  30. Zaintrygowałaś mnie tą książką ;>

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna ta książka! :)
    Ostatnio zbieram się do przeczytania książki Girl Online, słyszałam, że jest naprawdę ciekawa i fajna.
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. którąś z tych serii na pewno przeczytam :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam tą książkę ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. nie czytałam , ale wydaja sie byc fajne ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym "ABC moich uczuć" :) A co do reszty książek to widzę, że mamy podobny gust. "Hopeless" czy "7 razy dziś" to naprawdę genialne książki, warte przeczytania przez każdego! Obecnie czytam "Fangirl" i zapowiada się obiecująco :D

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tę ksiązkę, ale jeszcze się za nią nie zabrałam :) Hopless czytałam, i drugą część też i śmiało mogę stwierdzić ,że to moje ulubione ksiązki ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo wydaje się być świetna! a co do pozostalych- wiele slyszalam o ,,after,, i nieslyszalam o niej ani jedneo zlego komentarza. swietny wpis:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale piękne zdjęcia! Dobra robota :)
    A książkami mnie zaciekawiłaś, nawet bardzo. A tą Demi Lovato sama czytam i naprawdę jest cudowna!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wydaje się mega fajna, przyciąga wzrok ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałam ostatnio tą książkę w empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Rezerwat niebieskich ptaków, co do postu, bardzo zainteresowała mnie ksiązka Abc moich uczuć , może i ja sobie ją kupie :D
    zapraszam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie czytałam ale widze, że warto,... :)

    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG - CLICK♥
    .
    .



    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajne propozycje książek, możliwe, że z kilku skorzystam :)
    locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaciekawiłaś mnie tym :)
    Ja ostatnio czytałam "Anioł stróż" Nicholasa Sparksa, niedługo pojawi się recenzja na moim blogu :)
    Mój blog♥
    Zapraszam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  45. 'ABC moich uczuć' jest świetne! Mam tą książkę i jest bardzo kreatywna:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    Nowości na www.twinslife.pl (klik):*

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam właśnie w planach przeczytać serię ,,After", jednak najpierw skończę ,,Oddechy" i dopiero wezmę się za następną lekturę.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  47. These sound quite interesting and I didn't know Demi Lovato had a book! Need to check some of these out! Thanks for sharing!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny post :) Bardzo dużo już słyszałam o tej książce, ale nie za bardzo mi się podoba
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta książka wygląda naprawdę fajnie! Zaciekawiłaś mnie :)
    Ja ostatnio czytałam tylko lektury, ale to się zmieni :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  50. Z pewnością zajrzę do którejś z pozycji. Nawet nie wiedziałam, że Demi Lovato wydała książkę...
    Jestem beznadziejną książkoholiczką, ale prawdę mówiąc dobrze mi z tym! :)

    Pozdrawiam :)

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam czytac! Ciekawe tytuly Moze sie w jakis zaopatrze? Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  52. Chętnie bym kupiła tą ksiażkę "ABC moich uczuć". A ostatnio jedyne co czytałam to lektury :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ostatnio nie miałam cxasu na książki, ale jak mam feire to mam zamiar się zabrać za Pamiętnik Nicholasa Sparksa :)
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki w tym poscie ? :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Zastanawiam się nad kupnem pierwszej książki :)
    Książkę Demi czytam, w moich planach jest także przeczytanie (w całości) Hopeless. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie: https://individualtime.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Wow! Świetnie napisane ^^ Szukałam takiego bloga, na pewno zostanę na dłużej;* Zapraszam na konkurs! http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/2016/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja czytając czuję się tak jakbym przeżywała wszystko z bohaterami. Mam w planach kupić sobie książkę 7 razy dziś i Hopeless :) Akurat tez mam ferie więc dużo czasu poświęcę na czytanie.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  58. Nigdy nie słyszałam o tej pierwszej książce ale wydaje się bardzo ciekawa. Jedna z moich ulubionych książek to "Koszmarne opowieści: Mroczna Klątwa". Jest naprawdę świetna!

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Uwielbiam czytać, lecz grube książki zawsze są dla mnie wielkim wyzwaniem.
    Dużo dobrego słyszałam o serii After, może skuszę się na pierwszy tom.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. hopeless to cudowna ksiazka :) naprawde zachecam do przeczytania :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Super post ! ♥
    Nie czytałam żadnej z tych książek, ale mam ochotę przeczytać dwie : dom nocy i dzień, w którym umarłam. Myślę że będą dla mnie ciekawe, chodź rzadko się to zdarza :D !
    Świetny blog, post, oraz zdjęcia !! ♥♥♥
    Zapraszam do siebie, na ten post ,oraz na inne posty też :D
    Z góry dziękuję za każde odwiedziny, napewno się odwdzięcze! :) :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajne książki mam nadzieje, że poczytam niebawem:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wydaje się fajne to ABC XD
    After najlepsza książka <3 XD
    http://liveivette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Słyszałam wiele pozytywnych opini na temat tej książki
    W końcu i ja ją chyba zakupię :P
    Co powiesz na wspólną obserwację? - zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również do konkursu na moim blogu, można wygrać np. perfumy z playboya, pomadkę do ust... a więcej zobaczysz na moim blogu :P

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciekawie piszesz,ładne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie na nowy post i zachęcam do obserwacji,jeśli chcesz zostać dłużej ze mną! :)
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam czytać! Hopeles i 7 razy dziś mam właśnie w planach :). Co do kreatywnych książek, to średnio za nimi przepadam, może dlatego, że nie lubię ich niszczyć. Ale skoro ta nie na tym polega, to bardzo możliwe, że się w nią zaopatrzę :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Dzień w którym umarłam...mam chęć na tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  68. abc moich uczuć to książka, którą chcę sobie zakupić. Ogólnie bardzo lubię czytać książki, ale niestety nie mam tak imponującej kolekcji, a poza tym to brsk czasu mnie przerasta ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam "Aftera"! Pochłonęłam całą serię w niespełna tydzień. Hardin stał się moim number one spośród chłopaków, a Tessa jak zawsze mnie wkurzała :P Niemniej jednak chyba nie chciałabym mieć takiego związku jak oni, nawet jeśli * S P O I L E R * na koniec są razem ^^ Wolę stabilniejsze relacje :D
    Innych pozycji nie czytałam, ale po maturze jak będę miała pięć miesięcy wolnego, na pewno nadrobię zaległości ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło,
    Acaila :3

    OdpowiedzUsuń
  70. Przeczytalam Hopeless i droga czesc Losing Hope. Uwielbiam ich i naprawde polecam:)
    Swietny blog i post, bede wpadac tutaj czesciej.
    http://diana-valerie.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawy post, jak tylko bede miała chwile czasu na pewno przeczytam jedną z nich :)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem tutaj pierwszy raz i chyba zostanę na dłużej :)
    Świetne zdjęcia, a książka wydaje się naprawdę ciekawa. W wolnym czasie planuję się za nią rozejrzeć :) Czytałam również Hopeless i Losing Hope i zdecydowanie uwielbiam obie części. Przy okazji polecam "Morze Spokoju", jeśli jeszcze nie czytałaś. To piękna historia trudnej miłości między nastolatkami, którzy przeszli w życiu wiele...

    Pozdrawiam
    Przygody mola książkowego

    OdpowiedzUsuń
  73. Moje serce skradła ostatnio seria "Mroczne Umysły", jeżeli lubisz książki o tematyce fantastycznej, to bardzo ją polecam, zakochałam się od pierwszych stron :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację!