2015/11/11

Daily Dose of Beauty

Piękno uznawane jest jako pojęcie względne. Nie ma bowiem rzeczy brzydkich i posługując się najpierwotniejszym z wyjaśnień: są tylko rzeczy ładne i te mniej ładne. Każdego dnia spotykamy się z istotą piękna, ponieważ tym przymiotem możemy określić różnorodne frakcje życia, które poprzez poznanie zmysłowe i uczuciowe oddziałują na nas pozytywne. Dzięki zapewnieniu sobie codziennej dawki piękna, w naszym sercu szczęście potrafi zagościć na dłużej, ciesząc się wówczas wszelkimi formami ukazania tej cechy czy to w słowie, w zdjęciu, czy też w człowieku. Jak jednak czasem zaoszczędzić sobie szukania i znaleźć miejsce emanujące pięknem, które pozwoli dostrzec nam ten urok w każdej ze swoich postaci?


Parę miesięcy temu (nie potrafię uwierzyć w to, że minęło już tak dużo czasu) wzięłam udział w konkursie na ambasadorkę DDOB. Dzięki Wam udało mi się zwyciężyć i od tamtego czasu staram się jak najlepiej pełnić tę funkcję. Ta strona przynosi mi tak wiele radości, że chciałabym opowiedzieć Wam o tym troszkę więcej i zachęcić Was do odwiedzania tego innowacyjnego portalu.


Daily Dose of Beauty - strona pełna piękna, ponieważ jest miejscem, w którym skupiają się cudowne porcje inspiracji zaczerpnięte z naprawdę niesamowitych blogów. Ludzie dzielą się tam swoją pasją, chcąc dotrzeć w ten sposób do większej liczby odbiorców, którzy każdego dnia poszukują codziennej dawki piękna. Tak jak blogosferę, tak też DDOB tworzą wszyscy: blogerzy, ale przede wszystkim czytelnicy, bez których żaden blog nie byłby w stanie prawidłowo funkcjonować. 


Na tym portalu każdy potrafi znaleźć coś dla siebie. Przejrzysty, przyjazny i miły dla oka wygląd pozwala nam również bez problemu odnaleźć to, czego poszukujemy, dzięki ściśle określonym kategoriom. Posiadamy również możliwość komentowania i oceniania wpisów, udostępniania postów oraz inspiracji znalezionych na innych blogach.


Jakie rodzaje piękna możemy tam znaleźć?

Piękno słowa.
Piękno zdjęć.
Piękno życia.
Niektóre wpisy naprawdę potrafią oczarować. Dzięki DDOB można znaleźć ogrom cudownych blogów, o których wcześniej nie wiedzieliśmy. 


Portal stale się rozwija, ciesząc się przy tym popularnością i tworząc coraz to większą społeczność blogerów i czytelników. Niezwykle cieszy mnie fakt, że mam okazję w tym wszystkim uczestniczyć i być w gronie tak niesamowitych osób - ambasadorek, których blogi aktywnie śledzę, podziwiam i czerpię inspiracje oraz świetnym team'em, który dba o całość funkcjonowania serwisu, starając się każdego dnia ulepszać to miejsce. 


Ostatnio również otrzymałam cudowną przesyłkę od DDOB. Najwspanialsze  uczucia wzbudził we mnie jednak list pełen wielu ciepłych słów motywujących do dalszej współpracy.
Dziękuję za tak wspaniałą paczkę!


Skoro i tak już nadużywam w tym poście słów "dziękuję" to nie mogę zapomnieć o Was! Z racji tego, że już dawno nie dziękowałam Wam, jako moim czytelnikom, zrobię to teraz. Musicie wiedzieć, że gdyby nie Wy mój blog nie miałby sensu bytu i nigdy by się tak nie rozwijał. Yudemere również tworzą wszyscy i o tym musicie zawsze pamiętać, że jest to nasze wspólne miejsce. Dziękuję Wam za wszystko, a przede wszystkim za to, że po prostu jesteście 

Niebawem również szykuje się bardzo ważne dla mnie wydarzenie, o którym za niedługo więcej Wam opowiem :)


 Tymczasem serdecznie zapraszam Was na Daily Dose of Beauty, na oficjalny profil portalu na instagramie @ddobinsta oraz tagowania własnych zdjęć hasztagiem #ddobinsta :) 
Dodatkowo DDOB poszukuje także kolejnych ambasadorów, zatem zachęcam Was również do spróbowania swoich sił, ponieważ naprawdę warto.

63 komentarze:

  1. Nie wiem czy miałam okazję już Ci pogratulować, ale jeżeli nie to zrobię to właśnie teraz - gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z chęcią bym spróbowała, ale zapewne mój blog jest zbyt słaby, jak na takie przedsięwzięcie. :< Ale muszę pogratulować Ci sukcesu i życzyć ich jeszcze więcej ! ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne zdjęcia ! Z ciekawości przejżałam też inne posty i bardzo fajnie, kreattwnie piszesz :)

    Zapraszam do mnie - klik ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miło czyta się twoje posty, nie dziwię się, że zostałaś ambasadorką. Świetna paczka! Boskie zdjęcia ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Jaka idealne stylizacja! Chyba się zakochałam *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że jesteś doceniana za swoją pracę :)
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to jak dobrałaś ten zestaw :) Gratuluję :)
    Zapraszam do mnie na konkurs, gdzie można wygrać wymarzoną torebkę

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej stronie. Piękne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia tu zamieszczasz i w oko wpadła mi Twoja kurtka! Portal chętnie odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bravo!
    PS Świetnie wyglądasz! :)
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. odwiedzę tę stronkę Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz fantastycznie, świetna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Nie słyszałam o tej stronce, ale zajrzałam i świetna jest! ;)
    Piękne zdjęcia <3.
    Zapraszam do mnie : Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje sukcesu<3 DDOB jest genialnym portalem! ;)
    ślicznie wyglądasz!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. DDOB to świetna strona, dzięki której możemy zaczerpnąć inspiracji blogowych w jednym miejscu! Strasznie się uciesztyłam gdy znalazłam tą stronę. Gratuluję Ci za bycie ambasadorką! Śliczne zdjęcia :)
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Butki piękne ! <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję ambasadorko :) kilka razy miałam styczność z tą stroną :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję niezmiernie jeszcze raz! ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju gratuluję! To duże wyróżnienie :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy o tym nie słyszałam, ale z tego co widzę, jest duży szum wokół tego i jest to pewnego rodzaju wyróżnienie, tak więc gratuluję bo domyślam się że to istotne i ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna strona! :)) Podoba mi się! ^^ Gratuluję Ci z całego serduszka! <3 I trzymam kciuki, żeby szło Ci jak najlepiej :* Cudowne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam DDOB ! :D Znajduję tam również pełno inspiracji ^^
    Masz śliczną kurtkę :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post ! :) i piękne zdjęcia

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    < mały konkurs >

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję! Zasłużyłaś sobie na to kochana :**
    Piękne zdjęcia *.*
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam DDOB, super się sprawujesz jako ambasadorka, gratuluję Ci sukcesów! super zdjęcia :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! :) Też bardzo chciałabym dostać się do grona DDOB, jednak dopiero stawiam pierwsze kroki w blogosferze, może kiedyś :)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejciu świetny post:* Gratulacjee :)
    Poklikasz? Byłabym wdzięczna:* http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokładnie! Nie ma rzeczy pięknych i brzydkich; są ładne i te mniej ładne. Bardzo spodobało mi się to zdanie. Tym bardziej, że każdy z nas inaczej definiuje słowo 'piękno' :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna stylizacja i zdjęcia! No i oczywiście gratuluję i życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Za każdym razem jak tu przybywam - nie mogę pogodzić się z Twoim wyglądem!!! Jesteś naprawdę prześliczna..
    Jeżeli chodzi o post - lubię ten portal, bo wszystkie najlepsze blogi są w jednym miejscu..
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna stylizacja i gratuluję <3.
    Poklikasz w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe zdjęcia. Mają w sobie urok, ambasadorką ddob jesteś w pełni zasłużenie
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja nawet nie potrafie wybrać mojego ulubionego elementu, bo wszystko mi się podoba <3

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie http://hatiiblack.blogspot.com/

    + Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie bomba! Uwielbiam sweter i parkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Coat is perfect :) I follow you too I realllz like your blog :)

    OdpowiedzUsuń
  38. gratuluję zwycięstwa w tym konkursie! jeszcze większych ci życzę takich sukcesów!!! śliczna stylizacja! i jak ty wspaniale się na początku wypowiedziałaś na temat piękna <333
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie takie połączenie to codzienność. Super parka *.*
    Zapraszam do siebie, nowy post! Pozdrawiam
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajna akcja! Gratuluję tego wyróżnienia ^^
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten portal wydaje się być naprawdę ciekawy.
    Gratulacje, że udało Ci się zwyciężyć w konkursie!

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie napisany post! Zgadzam się z tobą w 100% :)))

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know!

    SYDNEYSLEEK.COM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, takie.. wesołe :))
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie słyszałam o tej stronie, ale bardzo chętnie zajrzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne zdjecia, gratuluję Ci że zostałas ambasadorką DDOB, każdemu blogerowi sie to marzy a ty zapracowałas sobie wielkie brawa ♥
    zapraszam do mnie oraz do obserwacji jeśli Ci sie spodoba : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny blog!
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mądrze napisane! Szczególnie wstęp ;) Duże gratulacje ambasadorko! ;)
    /Agrafka
    you-always-be.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Natalio, (nastaw się na długie czytanie w tym momencie, bo ten komentarz, będzie dosyć rozbudowany) chciałabym Ci bardzo serdecznie pogratulować tego wszystkiego, co osiągnęłaś, przez cały czas odkąd prowadzisz bloga. Dokonałaś dużo, Twój blog jest naprawdę genialny, to co piszesz jest mądre, ma przekaz, a przede wszystkim pomaga ludziom. Często, czytając Twoje posty poprawiał mi się dosyć mocno zepsuty humor, często dowiadywałam się tego, co właśnie potrzebowałam wiedzieć. Twój blog jest dla mnie ogromną inspiracją, a Twoja osoba jest pewnego rodzaju idolem dla mnie, bo jesteś zaledwie rok starsza ode mnie, a w bardzo szybki sposób osiągnęłaś to, o czym ja również marzę. Nie mam Ci czego zazdrościć, bo wiem, że wszystko to co masz, zyskałaś dzięki swojej ciężkiej pracy i właśnie to jest pewnego rodzaju motywacją dla mnie, do dlaszego blogowania i działania :)
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku! ♥ Nawet nie wiesz, jak wiele znaczy dla mnie Twój komentarz. Nie sądzę, abym w porównaniu z innymi, cudownymi blogerkami osiągnęła jakieś naprawdę duże sukcesy, ale są to niewielkie, choć dla mnie niezwykle ważne powodzenia :) Każdy z nas potrafi je osiągnąć, ponieważ do celu dochodzimy zawsze małymi kroczkami, bez pośpiechu. Jeśli robimy coś z pasją i miłością, wszystko to później do nas wraca :) Trzymam kciuki również za Twój dalszy rozwój! Najważniejsze to nigdy się nie poddawać i starać się w pełni poświęcać naszym pasjom. Dziękuję za tak cudowny komentarz! Takie słowa motywują i dają mi ogrom siły do kolejnych działań :D
      Dziękuję jeszcze raz!
      Życzę Ci również wielu sukcesów w blogowaniu :D
      Buziaki ♥

      Usuń
  50. Wielkie gratulacje! Jestem pewna, że poradzisz sobie wspaniale. :)
    I jako czytelnik ja również ci dziękuję, bo twój blog naprawdę czaruje, zawsze można coś na nim podziwiać !

    Tomito BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz piękne, długie włosy, od razu zwróciłam na nie uwagę :)
    Gratuluje i pozdrawiam!
    http://xwikens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. kurtka i sweter wymiatają! *.*

    OdpowiedzUsuń
  53. Boskie zdjęcia! Piękno jest wszędzie! Gratuluję :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Io adoro il tuo look, il giubbino è meraviglioso!
    http://piubuonepiubelle.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję kochana:*,a parkę to bym Ci chętnie ukradła! jest wspaniała!!!:):*

    OdpowiedzUsuń
  56. No to gratulacje, że ci się udało.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje!!! Cieszę się razem z Tobą :) Mam nadzieję, że mi też się kiedyś uda osiągać takie sukcesy :)
    Ciekawa stylizacja - ten czerwony kolor okularów jest boski! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://hanyvia.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję z całego serca za każdy komentarz i obserwację!